A6W - Aerobiczna 6 Weidera

A6W, czyli Aerobiczna 6 Weidera - jest to zestaw aerobowych ćwiczeń kulturystycznych który pozwoli osiągnąć Ci wymarzony płaski brzuch, czyli tzw kaloryfer na brzuchu.
Strona zawiera informacje jak ćwiczyć A6W oraz pokazuje efekty Aerobicznej 6 Weidera.

A6W - ćwiczenia. Jak ćwiczyć Aerobiczną 6 Weidera

Jak Ćwiczyć A6W?

Ćwiczenie 1:
Leżymy na płaskim podłożu, ręce wzdłuż tułowia.
Unosimy na zmianę jedną nogę, tak aby w kolanie i biodrze zachować kąt 90 stopni, jednocześnie unosząc barki ale tak aby nie odrywać tułowia od podłoża.
Wytrzymujemy w tej pozycji około 3 sekund, zachowując maksymalne napięcie mięśni.
Możemy objąć dłońmi kolana ale nie przytrzymujemy.

Ćwiczenie 2:
W tym ćwiczeniu unosimy jednocześnie obie nogi. Przytrzymujemy ok. 3 s.

Ćwiczenie 3:
Ćwiczenie wykonujemy tak jak pierwsze, z tym, że splatamy ręce na karku.

Ćwiczenie 4:
Ćwiczenie wykonujemy analogicznie do drugiego, z tym, że splatamy ręce na karku.

Ćwiczenie 5:
W tym ćwiczeniu unosimy część barkową tułowia i utrzymując napięcie mięśni brzucha robimy "nożyce". Ręce splatamy na karku.

Ćwiczenie 6: W tym ćwiczeniu unosimy jednocześnie część barkową tułowia i obie wyprostowane nogi. Przytrzymujemy 3 s.
Copyright a6w.net.pl 2011